HOLIDAYS!

Per fi per fi per fi! ja tinc vacances i potser ja sóc llicenciada en periodisme! ja he aprovat totes les asignatures i només em queda la nota d’aquesta, que han estat 3 hores d’examen non stop que el callo que tinc a la mà treia foc ja😄 però crec que estarà aprovat, perquè em sabia totes les preguntes almenys i les he respost, no sé si li agradarà com, però es poden rapinyar dècimes per arribar al 5 almenys.  i ara ja sóc lliure per anar a l’ikea😄 i comprar felpa i anar a correr per la nit i al cine, i sortir de passeig i tooooooooot oleeeeeeeee


3 responses to “HOLIDAYS!

  • Marc .

    Moltes felicitats!!

    Segur que PIE (o, com diria el Cuní, PIE que vol dir PEU en català normatiu) l’aproves sobradament!!

    I ara que ja ets llicenciada,… quines son les teves perspectives de futur? Prensa escrita, tv, radio,….? A la cope em sembla que al ritme que van, ben aviat necessitaran gent. Si vols tirar-hi el curriculum ja saps…. he he he.

  • Xavier

    Voluntaris Terrassa ja té nova cap de premsa :P:P:P, oi?

    Ah, per cert segueixo aquest bloc fa temps… jejeje.

  • Goshi

    Ostres! Felicitats!

    Ara toca gaudir de l’estiu després ja pensaràs! Avui he passat per Terrassa a prendre-us la feina als periodistes de debò, a veure si aquesta nit m’hi passo però a ballar i saltar!

Deixa un comentari

