Vampire weekend. Una nova revelació!

Ja feia temps que no em trobava amb aquell sentiment de “osti! has descobert una cosa genial”, com em va passar amb Kings of Convenience ja fa uns anys, o The Kooks. Ara Vampire weekend m’han tornat a tranportar a aquelles sensacions gràcies al seu àlbum de debut, que duu el seu mateix nom, i que és una finestra d’aire fresc a l’indie pop.

Barrejes de música tradicional, estil afro i cadències reggae són el que configuren la música d’aquests 4 estudiants de Columbia University.

Música que, a mi, em transporta a les festes tradicionals i balls folk, però també em recorda a la frescura de Arctic Monkeys, Arcade Fire, Belle & Sebastian… estils molt diferents al seu però que, en el seu esperit, tenen algunes similituds:

Nota: 9/10

T’agradarà si t’agrada: el reggae, música africana, indie similar a The kooks,

Les millors: One (Blake’s Got a New Face), A-punk

http://www.myspace.com/vampireweekend


3 responses to “Vampire weekend. Una nova revelació!

Deixa un comentari

