I don’t Know

Lily Allen actualitza el seu myspace amb dues noves cançons de l’àlbum que està preparant. Dues cançons molt més tranquiles, amb influències de Feist, si hem de fer una comparació per la veu, i amb menys tocs de reggae que en l’àlbum anterior. Potser una Lily més madura? La veritat és que I don’t Know i I could say són cançons molt més “de relax” i que, tot i jugar amb la mateixa espontaneitat amb paraules malsonats “fucking fantastic etc etc” intenta arribar més lluny al teu interior i despertarte aquell ensonyament que se’t desperta quan escoltes una cançó que cala dins teu.


One response to “I don’t Know

  • adriafiguera

    Hola!

    No he escoltat molt de Lilly Allen, a part de la típica Smile que sona arreu. Em fixaré en les teves recomanacions!!

    Per cert, has escoltat Kate Nash, és una noia jovenisssssima de les grans bretanyes, que té un estil molt particular de cantar. Trobo que està força bé.

    T’afegeixo al blogroll del meu bloc! Estic començant i no tinc enllaços, però espero ser benvingut a la blocsfera catalana!

    El meu bloc tracta de música, espero que t’agradi.

    Salut!

Deixa un comentari

