Versus – Kings of Convenience

versus.jpg

Ja quan vaig sentir Misread em vaig enamorar de Kings of Convenience. Les notes que sorgien de les seves guitarres, la suavitat de la veu que acompanyava la música, els coros i els tocs electrònics, la tranquilitat que t’embolicava al posar el seu disc… Per això tant aviat com vaig poder em vaig comprar “Riot on an empty street”, on vaig descobrir que també em convencien amb cansons com “I’d rather dance with you” o “Know How”. Més tard vaig descobrir que abans d’aquest últim disc (que va sortir ja fa uns 5 anys) havien publicat “Quiet is the new loud” i (si sóc culpable que posin el cànon digital) me’l vaig baixar pel soulseek, i tampoc em va decepcionar.

I per això, al descobrir a l’fnac un CD d’ells “Versus” no vaig dubtar a comprar-me’l (a més valia 7 euros!!!!!!!) Versus és un remix que es va realitzar amb diferents col·laboradors sobre les cançons que Kings of Convenience habien realitzat en el seu primer disc.

Entre els grups musicals que fan barreges de cançons hi ha Röyksop (us sonarà pel famós remind me), Ladytron o Four Tet.

La veritat és que és un disc molt recomenable per aquella gent que li agradi la música armònica amb tocs electrònics. Els amants de l’indie pop amb pinzellades de bossa nova.

Us recomano:

I don’t know what I can save you from (remix de Röyksopp)

Toxic Girl (single al 2001)

The weight of my words (si mai has sentit el que posa el títol, aconsegueix que tornis a sentir aquesta sensació de “l’he cagat” )

Puntuació: 8/10

T’agradarà si t’agrada: Belle & Sebastian, Coldplay, Jack Johnson

El millor: et relaxa

El pitjor: alguns moments es fa pesat


Deixa un comentari

