El meu primer informatiu diari

catalunya noticies

Fa mooooolt temps que no actualitzo! i no, no m’ha passat res, tansols que tinc moltíssima feina de la uni! 10 treballs oberts ara mateix, i per entregar com a molt a mitjans de desembre…és a dir que…compteu! Però la foto del primer informatiu que vam fer ahir era necessària. Aqui per ordre de dreta a esquerra: el Xevi, el Roger i jo, presentadors del Catalunya noticies! als voltants el nostre equip de periodistes i realització! i la dona del temps amb el seu croma blau intentant saber on està assenyalant que hi ha pluges😄

El telenoticies va ser bastant caòtic, les noticies entraven abans o molt més tard del que tocava, el presentador improvitzava i la presentadora es reia del que l’altre estava dient😄 però clar, que vols dir quan et diuen “eerhmm ooh, doncs diuen que fara mal temps i pluges oi?” doncs dius “sii” i et quedes tan ample i veus la cara desfigurada de l’altre resant per dins digues algu méees! li podia haver dit que no, aleshores segur ke teniem tema😄.

Però la millor, la improvització final:

Xevi: i després de publicitat us deixem amb el temps amb la Cèlia

Realització: segueix segueix improvitzaaaa!

Xevi: eeeeehm que diuen que hi haurà pluges i molts nuvols (em mira)

Lu: esperem que no segueixi així el cap de setmana! (és que no sabia ke dir!)

Xevi: Si! perquè si plou el cap de setmana arribarem mullats al plató dilluns!

Lu: ajajajjaaj ( pero que professionaáh)

PUBLICITAT


2 responses to “El meu primer informatiu diari

Deixa un comentari

