La música i els anuncis

últimament no paro d’escoltar música nova i bonissima en els anuncis de televisió, va començar amb l’anunci de pantene i la cançó de Natasha Bedingfield “Unwritten”, cançó que molt nova…no era… i des d’aleshores sembla que les discogràfiques i els publicistes hagin fet un pacte amb el diable per a presentar els nous artistes i el producte a qui a partir d’ara s’associaran. Així hem vist a The Fray i la seva cançó “How to save a life” anunciant a Pascual Funciona, fet bastant irònic si tenim en compte que la cançó parla d’una cosa que no va funcionar… o a Feist a l’anunci de clark’s amb I Feel it All

També hem vist a Shakira i Pure intuition en karaoke anunciant un cotxe i a Tiga amb (Far From) Home a l’anunci de Mahou, del qual van aprofitar fins i tot el videoclip. D’altra banda ,la Gianna Nannini ha vist com apareix la seva cançó Meravigliosa creatura al top ventes de l’itunes gracies a Fiat.

I la veritat…menys algunes que dius…aquesta sobra, es pot fer un cd bastant maco amb les cançons que apareixen en els nous anuncis: mireu la llista

Unwritten- Natasha Bedingfield

How to save a life- The Fray

I feel it All- Feist

Pure Intuition- Shakira

Frar from Home- Tiga

Grace Kelly – Mika

Watching cars go by- Felix da Housecat

 


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: