què duc a la meva bossa?

Aquí teniu el MEME que em passa el Joel, tooot això és el que duc a la meva bossa.

Potser us estrenyarà que tingui dues ipods però és perque la vella (la de sota de tot) la tenia el Joel per arreglar-la. Quan la va arreglar i vam posar el cd de Tiga, que encara no tinc a la nova ipod (que ja és vella perquè la vaig comprar el setembre passat) i aixi a la feina puc posar a Tiga quan vulgui XD. Dels paperets guixats també hi ha explicació, ara ja no duc l’agenda de la uni i vaig fent mitjos din-a4 per apuntar coses sobretot de pasta, perquè fem tantes coses que hem d’estalviar molt XD Ahhh i el tapó aquest de bufar és per la multa que em van posar fa dues setmanes, va donar 000 ehh! me la van posar perquè vaig fer malament una cosa a meridiana, es veu que en el meu carril hi havia una fletxa al terra (tapada per tot de cotxes) que posava obligatori girar a la dreta, i jo vaig seguir recte. Almenys tinc el consol que no vaig ser a l’única que van parar. Què hem de fer si no som de Barcelona?? Bé, com veieu petita, la meva bossa, no ha de ser XD més aviat em decanto pels sacs grandets, i ara perquè m’heu pillat sense uni que sinó també veure la taifa amb els ganivets XDDD

I ara li passo el MEME al Goshi, a veure si ell també porta tanta cosa!

dscn1072.jpg

Anuncis

2 responses to “què duc a la meva bossa?

  • Goshi

    Prometo respondre!

    Però.. (posa un però a la teva vida) serà quan em recuperi de la “ressaca” de Festa Major (quatre hores a casa en els últims 3 dies..).

    Jo faig el mateix amb els migs fulls..

  • Lali

    Igual que tu, a la meva no hi pot faltar ni la crema hidratant ni el ipod ^^
    Fa un temps vaig ser addicte a les barretes Muesly!!

Deixa un comentari

