8 secrets inconfessables

en Goshi m’ha passat un meme per a que confessi 8 coses que mai he confessat i aquí vé el problema…potser es pot dir que parlo massa però la majoria de cops ho dic tot osigui que em costarà trobar 8 coses que qui em coneix no sàpiga de mi, però comencem:

1- Em fa por endinsar-me molt dins la platja des que un dia vaig trepitjar una mena de bosa babosa que encara no sé el que és i vaig sortir-ne disparada. No en vull trepitjar mai més cap! quin fàstic!

2- Allò que es diu que voldries tornar a ser peque, no ho diuen per a mi. No vull tornar a tenir 8 anys ni 12 ni 16: has d’anar al cole per obligació i la teva vida es limita a anar al cole i fer deures veient la tele. Qui digui que no s’està bé amb 22 anys és que no té salderi!

3- De petita vaig veure els reis a casa meva i li vaig dir a me mare. Ella es va cansar de dir-me que allò era impossible però en serio, jo crec que els vaig veure (i no és conya que m’ho pensava)😄

4- Posaré una bomba a l’administració de la meva facultat un dia d’aquests per la incompetència amb el meu expedient acadèmic ( s’han equivocat 4 vegades en un trimestre pel que fa a les meves notes) però no ho digueu ehhh…

5- M’agrada Raphael. Sí, m’encanta la de Mi gran noche, i no puc viure tampoc sense la terremoto de alcorcón

6- Sóc fan de Paris Hilton. Crec que és una de les ties més llestes que s’han parit mai al món. Qui aconsegueix sense fer res més que el que t’agrada guanyar tanta pasta?

7- Compro el Cuore ( i me’l llegeixo) i també visito perezhilton, i mira que odio els programes del cor i per damunt de tot mai seré periodista rosa!

8- He enviat un munt de cupons a un sueldo para toda la vida del nescafé, ja que no trobo qui em mantingui ( que si qui m’ajudi a mantenir-me e Q XD) , a veure si tinc sort en el “juego”

I per últim li passo el torn al Joel


One response to “8 secrets inconfessables

  • anouke

    Ostres… això de no poder viure sense l’Alcorcón és una mica fort no? xD
    En fi… ja pensaré en les vuit coses que per aquestes coses sóc molt dolent!

Deixa un comentari

