Vacances

calendarijolidais2.jpg

Aquest és el meu calendari de vacances. Com podeu veure hi ha bastanta cosa assenyalada, i el que no hi ha! Primer de tot les vacances començaran amb un cap de setmana llarg a Salou del 29 de Juny al 2 de Juliol, on aprofitarem per anar a Port Aventura i per a estrenar la tenda de campanya que vam comprar per anar al FIB l’any passat!
Però les vacances de la feina no les tinc fins a l’agost, exactament fins el 10 d’agost dia en que aprofitaré per fer la maleta i marxar a veure a me yaya a Alicante.

alicanteee.jpg

A Alicante m’hi estaré de l’11 al 16 d’agos, per torrar-me i tornar morena, que encara que hagi fet servir la crema solar de pastanaga no hi ha manera!! XD La llàstima és que no hi puc anar amb el Joel però així ell pot aprofitar per anar a la muntanya, que no hi ha anat almenys de fa 1 any! i això que és guia XDDD

Després, tornaré per descansar 2 dies a Terrassa i rentaré roba per tornar a fer les maletes i marxar a Amsterdam 4 dies.

amsterdam.jpg

Pel que fa a Amsterdam, tenim la sort que el Marc, el novio de la Idoia (germana del Q) va estar-hi vivint durant un any gràcies a un Erasmus, i clar, se’l coneix com el palmell de la seva mà i ens ha fet un planning mooolt envejable per a que coneguem tots els llocs imprescindibles de la ciutat i perquè no ens saltem cap FEBO per compar-li croquetes.

Després d’Amsterdam agafarem un autobús per a trobar-nos amb els meus pares a Berlín.

berlin.jpg

De Berlín no puc dir molta cosa perquè la veritat és que encara no m’he mirat REEEEES! però hi passarem uns 4 dies més, justos per a veure el més típic i tòpic de la ciutat i poder aprendre a dir hola, adeu i gràcies en alemany (Danke!).

I de Berlín tornem cap a Terrassa, i em quedarà 1 setmaneta de vacances on aprofitarem per anar a la Pica d’Estats 3 dies!

pica.jpg

Encara que després de buscar la foto i veure això que veieu…m’ho estic plantejant bastant XDDD

I…tachan tachaaaaan sorpresa d’avui al migdiaaaa! per últim i per seguir amb la nostra ruta per les capitals, del 25 al 30 de setembre marxarem a Roma!!!

roma.jpg

Gràcies al Marc, un company de feina que m’ha enviat un mail dient que a Vueling celebren 3 anys i regalen 50000 bitllets a 0 euros per anar a moltes destinacions que ofereix la companyia. Doncs si, el Joel i jo em sigut prou ràpids com per no trobar vols a Atenes, on voliem anar principalment, però per trobar-los per a Roma, un lloc on normalment, el vol, et surt bastant car! i així és com marxem a Roma per zero euros d’anada i 36 de tornada. Una ganga!

Eii eii eii, però què us penseu, que acaba aquí? doncs no! perquè encara queda una cosa…les vacances de nadal! i on anem per nadal? a París, la ciutat de la llum! =)

paris.jpg

En total 28 dies de vacances! tot un mes viatjant pel mitg d’europa i descobrint les ciutats que diuen que són més màgiques d’aquest continent =)

Anuncis

5 responses to “Vacances

Deixa un comentari

