cosmètica?

Inspirant-me en el post de Jenesaispop sobre cosmètica low cost he pensat en tots els productes que m’he comprat per probar i que en realitat no han servit per res més que per a pensar “almenys jo em cuido”😄. Patata, la redactora del post sobre cosmètica ens explica alguns dels cosmètics baratets que ella ha provat i li han funcionat, jo faré el contrari amb alguns dels pots que s’han quedat a casa sense que els hagi utilitzat mai més o que utilitzo poquet perquè les presses no m’ho permeten:

Autobronzejadors

Aquests són el sacadinero més gran que s’ha inventat mai, per diversos motius:

1- Et deixen la pell taronja

2- Et deixen els palmells de les mans color marró

3- si tens pressa et pots convertir en una persona a topos

No és que n’hagi provat molts d’aquests productes, exactament han estat 2. El primer que em vaig comprar va ser el de garnier:

Garnier Ambre Solaire: Preu 7’90€. Es tractava d’un pack que venia amb un exfoliant i una crema. Primer de tot i sobretot després de la dutxa havies de passar-te l’exfoliant i després la crema bronzejadora amb el màxim de cuidado possible de no deixar-te més crema en un lloc que en un altre. El resultat un color ataronjat en tansols 2 sessions i la sensació de semblar un pallasso del maquillatge

garnierajda.jpg garnnierauto.jpg

Després de donar-li a me mare perquè els deixés amagats en el fons d’armari, vaig penasr que potser el que passava és que com que sóc tan blanca, el que em calia era un autobroncejador més claret i més adient amb el color de la meva pell. resultat: comprar-me el Dove Piel dorada para pieles claras.

Dove Sunshine Body Lotion: Preu: 10’95 €. Què va passar? El mateix que amb l’altre, potser el color taronja va tardar en aparèixer una setmana, però la meva pell semblava de tot menys broncejada.

dove.jpg

Definitivament el color blanc de la meva pell no el podia solucionar, m’esperaria a l’estiu i em compraria un bikini imfim perquè el sol em bronzejés tots els racons del meu ser, però clar ara m’apareixia un altre problema: la celulitis. La veritat, no crec que es pugui dir que tingui molta celulitis, tinc 22 anys tansols! encara que si llegim el cuore veiem que fins i tot Victoria Beckam o la Scarlett Johanson en tenen. I és que s’ha estudiat que el 85% de les dones tenen celulitis, cosa que fa pensar que potser el que no és normal és no tenir-ne. Però la llei de la moda és així de dura, encara que tansols el 15% de dones no tinguin celulitis, les que formen part del 85% han d’intentar passar a l’altra banda sigui com sigui. Resultat comprar-te unes quantes cremes anticelulítiques i reafirmants per poder lluir un cul genial en bikini.

Anticelulítics

En aquest apartat he provat més coses, passant des de la típica crema reafirmant que més que res es tracta d’una hidratant, a aquelles que, per un preu asequible, et prometen treure’t la pell de taronja més incrustada.

Garnier Body Repair: Preu: 5€. La veritat és que amb la meva pell seca aquesta crema va fer meravelles. Va aconseguir hidratar-la, sobretot en els peus, que és el que més aspre sempre es queda. Però diguem que de hidratar a remodelar hi ha un pas, i aquest, el body repair se’l deixa. D’altra banda, si tens pressa o deixes pringats els pantalons (si aconsegueixes pujar-tels, perquè la crema fa el possible perquè no sigui així) o fas tard a la feina.

bodyrepair.jpg

Nivea reafirmante remodelador Q10 Plus: Preu: 7€Primer de tot dir que aquesta crema va patir la censura del seu anunci publicitari, ja que presentava a un nen jugant amb un cotxe petit damunt les cames de la mare i que quan passava per les cuixes simulava que passava per les muntanyes XDDD. En realitat la mare crec que encara es deu resignar quan el seu fill passa per les muntanyes perquè la crema, molta celulitis no treu. Primer de tot perquè és mes hidratant que remodeladora i a més perquè el fet que sigui tan pringosa i dificil d’absorvir fa que en 2 setmanes et cansis de posarte-la i passis de tot.

nivea.jpg

Garnier Body Tonic: Preu: 9€. Aquest és el producte que més m’ha funcionat, realment, tot i que crec que si a mi em va tant lent, les pobres dones que tinguin celulitis de debò deuen desesperar-se. El més difícil és suportar el roll-on, ja que has d’anar apretant per extendre la crema, i vas notant la teva pell com es mou i no és molt agradable. El millor, que és tant fresc que notes com si t’estiguéssin posant caramels de menta al cul😄.

garnier.jpg

Per últim i per no allargar-me més ( ja faré un post sobre altres tractaments) dir alguna de les cremes que de debò m’ha funcionat. Aquesta no és ni reafirmant ni broncejadora ni res, es tracta d’una mascarilla relaxant. La mascarilla purificante activa de nivea (preu: 1’60 €) et deixa la cara sense cap punt negre, et relaxa i a més aconsegueix hidratar-te-la perquè sembli el cul d’un bebé. I no només va bé per la cara, ho neteja tot!XD

niveapurificante.jpg

Al final el més barat resulta ser el més eficaç com podeu veure…


One response to “cosmètica?

Deixa un comentari

