Finals

Ja comença la setmana blanca! avui ha estat l’últim dia de classes de 3r i el principi d’una llarga setmana per estar a casa estudiar. Aquest any tansols tinc 2 exàmens: ordenament jurídic i Televisió, si tot va bé i he aprovat el d’ahir! esperem que sí! Les altres assignatures les he aprovat fent treballs: cultura, que era amb el Tubau i que avui m’ha fet el seu exàmen entrevista personal al despatx i m’ha aprovat; opinió que es tractava de pràctiques que tinc totes aprovades i d’un treball que ja veurem i mètodes que eren pràctiques i també les tinc aprovades! espero aquest any passar neta a 4t i poder-me matricular a la primera no quan ja no queda rees hombre! encara que tampoc tinc gaire clar que vull fer, em queden moltes optatives i de lliure elecció i la veritat, no és que siguin d’aquelles que saltes d’alegria, hi ha molta política, que està be, economia…no sé què faré, el que sí tinc clar és que no fare retransmissions esportives! i el que menys tinc clar de tot què seré quan acabi? No ho sé, no ho tinc gens clar, cultura no m’ha agradat gaire…no ho sé, i em sembla que no tinc ganes de passar-me la vida encadenada amb la feina, amb uns horaris gens flexibles, súper llargs i a més amb un sou bastant pessim. M’estic plantejant fer un master de comunicació corporativa, m’agradaria poder entrar a alguna cadena com per exemple l’IKEA (adicte fins la medula eh XDD) o a la obra social de la caixa, també he pensat en fer disseny d’interiors però no ho tinc molt clar, no tinc ganes de fer un exam com el joel per haver d’entrar a l’escola i tampoc tinc ganes de carregar-me de molta feina, i interiorisme és fer maquetes, fer plànols etc, encara que ben pensat és xulo eh!

Però el més bàsic és, i a què collons em vull dedicar? a vegades he pensat anar a treballar a l’estranger, però no sé si m’atreviria, la familia tan lluny, haver de tornar a començar allà tot: els vincles d’amistat, la casa, la feina, la família, el clima… i això m’espanta. Estar aquí no em desagrada però m’agradaria trobar alguna cosa que no fós relacionada amb el periodisme d’acció, potser sóc molt vaga, no ho sé, però no tinc ganes d’anar perseguint les noticies, m’agradaria ser la presentadora del telediari per exemple, que no és el reporter que s’està esperant a la Ruber a que neixi la filla dels princeps! vull una mica de vida personal! i amb això me n’adono que en aquest temps he canviat moltísim. Si vaig triar el periodisme perquè pensava que això em faria saber de tot, em donaria tema de conversa, no em podria fer aburrir, ara veig que vull una cosa més tranquila, vull poder aburrir-me i tot, he madurat? vés a saber😄

El que també he vist és que ja no vull ser critica musical, no en sé prou, com més en sé més m’adono que no en tinc ni idea, i veig que la crítica és la opinió i no vull donar opinions, vull donar veritats, però la veritat és tant subjectiva…

Espero aquest estiu aclarar-me una mica, saber per on vull tirar, i seguir amb la feina i els nous projectes que se m’estan obrint en aquests últims temps, potser tant pensar en el que vull fer de gran no me n’adono que poc a poc ho estic ja trobant


One response to “Finals

Deixa un comentari

