Meme tecnològic

En goshi em passa aqeust cop un meme sobre tecnologia que passo (pq no se m’oblidi!) al Joel i la Visualpanic

Reproductor de música / video / DVD:
·A Windows: per música utilitzo l’Itunes i com que videos només vaig a youtube dons youtube només, per DVD powerdvd però els miro sobretot a casa el Q amb el seu mega Mac😄

·A Kubuntu: això no sé què és😄

A l’habitació: Ipod & Itunes

·Al metro: iPod o llibre, que també és tecnologia😄
Nombre de MP3s al teu Mac o PC:
ara que sóc a la feina doncs 1735, a casa menys perquè m’he canviat l’ordinador i encara no he passat la música!
Nombre de pel·lícules descarregades:
1!!😄 Pulp Fiction, les descarrega el meu pare les pelis XDDD
Nombre de DVDs originals:
meus meus, 3: amelie, El club de la lucha i un altre que ara no recordo, algu em regala American Beauty?XD
Nombre de series que estàs descarregant:
Ara mateix cap

Nombre d’animes que estàs descarregant:
zeroo

Nombre de series que ja has descarregat:
1, Prison Break

Nombre de jocs de PC/Mac que tens:
Ni un! no m’agraden els jocs, m’aburreixen u.u bueno, en tinc un però es per internet, es el joc de les boletes XDD(aquesta versió no és tan xula com la que jo tinc guardada)
Joc al que estàs enganxat últimament:
ara al joc d’aprovar😄 a veure si no me’n queda cap per setembreeee


One response to “Meme tecnològic

  • Goshi

    Kubuntu és una distribució de Linux (sistema operatiu)

    Molt bo el joc de les boletes!! Ja ens passaràs l’altre!
    Sort amb el joc d’aprovar😉.

Deixa un comentari

