El meu anunci preferit

 Contestant al MEME de l’e-goshi vull que veieu l’anunci que més m’agrada, i digueu-me si no està ben aconseguit. Qui de nosaltres no ha fet això! és impressionant! jo m’identifico amb toots😄 fins i tot el de la cara professional😄

Ah a part d’aixo també tinc raons de pes sobre l’elecció d’aquest anunci, i és que està molt ben aconseguit el tall que fan de la cançó de la Shakira! escolteu la cançó (pure intuition-Shakira) i després veieu l’anunci (clica a la imatge) i us adonareu que era el millor tros per posar en uns bojos al volant. D’altra banda, dir que és de Shakira perquè Seat ha iniciat una campanya publicitària amb ella i així es fa la continuitat en els spots.

Per cert, pels qui no sàpiguen què diu la de la foto el text és:

I have a feeling inside
( Despacio, despacio, comienzas a caer )
And intuition’s always been a woman’s guide
( Te siento, te siento, desde antes de nacer )
We’ve been wanting each other since before we were born
( Adentro, adentro te vas quedando )
And I will love you even after I am gone
(Asi, estoy dispuesta a todo amor)

seat1.jpg


Deixa un comentari

