Carnaval

Dissabte vaig al teatre a celebrar el carnestoltes d’una manera diferent. Vaig a veure l’obra carnaval, que porta noms tant interessants darrera com Sergi Belbel i Jordi Galceran. No us sonen? son els creadors del Mètode Grönholm! i espero que aquesta obra estigui tan bé com la que vaig anar a veure fa res! Carnaval es veu que parla del mal en estat pur, un tema recurrent si has vist el mètode i veus com es comporten alguns dels personatges que allà hi surten. I el millor de tot és que tansols paguem una entrada! gràcies a una promoció que ha fet l’IMCET en la que tenies un 2×1 per a veure l’obra!

jmbe_fonscarnaval.jpg

 (El banner és meu! mola?XD)


One response to “Carnaval

  • Roger

    Quin mal veure “gratis” amb accent…
    Espero que t’ho passis molt bé al teatre! Jo segurament estaré veient la trilogia del Padrino amb uns amics!😉

Deixa un comentari

