Han tapiado la puerta de Razzmatazz con todos dentro!

Després de més d’un any de veure a Megaafonia a Razzmatazz ( PopBar) cantant “Han tapiado la puerta de Razz..” he trobat la cançó per internet!  Aquí la teniu, que no té desperdici ( clica a la foto):

 tapiando.jpg

Que sapigueu que jo vaig fer-li dos petons al cantant! que la cançó era molt millor en directe (però moooolt) que Montse! te’n recordes no?XD va ser boníssim! aah i que tinc uns quans d’aquests cartellets com el de la foto, que vaig arrancar de les parets de Razzmatazz😄


4 responses to “Han tapiado la puerta de Razzmatazz con todos dentro!

  • Mu

    Lu, l’altre dia en vaig sentir a parlar d’aquest. No sé si es que van sortir per la tele o q, xo tb vaig pensar “mira nos vem anar el seu 1r concert a Razz”. Per cert, dma hi vaig que es el cumple de la montse. T’apuntes?

  • Lu

    Waaaah! pues li comentaré al Joel! just demà acabo examens seria tope bona celebracioooo! tinc unes ganeeeeeees:D AIIIIIIIIIIII

  • anouke

    Cu! Després et trucu i en parlem😀

  • Roger

    Hahahaha! No els havia sentit mai… què patxanguerus!!! XDDD Ha de ser divertit, anar a un concert seu, hehe!

    Per cert, canvia’t la meva adreça dels teus enllaços, si us plau, que ara me l’he canviat i és http://cat.bloctum.com/sectorcritic. De fet, ara ja la tenies malament i si piques a l’enllaç no va al meu bloc, hehe!😉

    Salut!

Deixa un comentari

