The Moleskine Collection

050922-moleskine.jpg

Avui he anat a una roda de premsa de presentació de l’exercici econòmic de Caixa Terrassa. M’agrada anar a les rodes de premsa de Caixa Terrassa perquè sempre que hi he anat ( no us penseu que molt eh tampoc) et tracten súper bé. Hi ha un senyor que és súper amable, sempre et pregunta d’on vens però no rotllu interrogatòri sinó interessat, i a més, perquè no dir-ho, l’edifici impressiona. Avui la presentació ha tingut lloc en una sala amb una taula circular bastant gran on estavem els periodistes, i on s’han col·locat també el president de l’entitat i el director general i han començat a parlar dels guanys que han tingut i de com ha crescut l’empresa. Però d’això no és del que volia parlar, en realitat es tractava del regal que ens han donat a tots els assistents, un sobre blau lligat amb un llaç i amb alguna cosa que pesava bastant. Quan m’he assegut, una noia del meu costat també el tenia, tots els sobrets dels periodistes tancats, clar és bastant heavy “ala lo abro y me voy!” no? Una hora escoltant sobre balanços, guanys, ràtios ( per això serveix fer projectes i gestió!XD) i a l’acabar la noia del meu costat em diu “què saps que és? pesa molt, potser és una estatua”. La veritat, m’he esperat fins arribar a la cantonada per obrir el meu regal i què era? una moleskine versió “plain reporter” i un boli súper xulo de Faber Castell. M’he quedat flipan “com se’ls gasten eh”! és genial, no sé, o trobo súper bona idea. Ara ja sóc una periodista cool i de lo más guay! i el millor! sense gastar-me ni un duro! m’ha agradat molt el regal. Moltes gràcies senyors de la Caixa. Estic pensant en fer-me una compta, i no ho dic en broma.

PD: El títol vé perquè el Joel em va regalar una agenda Moleskine, i d’aquí res potser ens comprem el Notebook moleskine especial Viena per anar a veure la Montse😄

PD2: si cliques la imatge veuràs la història de la Moleskine.


4 responses to “The Moleskine Collection

  • JUMPER

    Joder…. ya pueden regalar el oro y el moro, cobrando los intereses que cobran por una puñetera hipoteca,o un prestamo, no creo que el edificio ese que tiene la Caixa de Terrassa haya salido como los champiñones.
    Cuanta gente lo estará pagando…

  • Mr. Grey

    Jejejeje pensa que n’hi ha que et cobren el mateix o més i no donen res a canvi (que m’ho diguin a mi..😦 ).

    Ostres! com us cuiden noia! :O A mi mai m’han regalat res més que algun calendari i un llibre (però per cedir fotos fetes per mi..).

  • Mu

    jaja q bo!! Doncs la veritat, aquesta mateixa que et vols comprar li vem regalar al buddy d’en Rob (q per cert ahir vem fer classes de caste). Estan xules i molt de “gent q viatja”. Es veu que en tenia gent molt important.
    Jo m’he comprat una llibreteta molta al meu estil per patejar Est.Euro amb motxilla!!! A veure si hi escribim força!!!

  • anouke

    Jo en tiiiinc dooooooos xD

Deixa un comentari

