El Mètode Grönholm

 tit_metode.JPG

Ahir vaig anar a veure El mètode Gronholm, després de 3 temporades i per poc quedar-nos sense entrades, vam aconseguir dos seients per a la sisena fila del teatre Poliorama. Vam arribar i només començar sen’s presenten els 4 candidats per a un lloc de treball. Cadascú diferent, vides personals convulses, proves basades en casos reals però que ratllen la ficció i l’estupidesa, de fet arriben a ser indignants. Actituts diferents per a reaccionar a situacions cada cop més extravagants fins arribar a un final que no et deixa indiferent.

El mètode Gronholm és una obra de teatre escrita basant-se en casos reals de mètodes per a contractar al personal, i la veritat, després de veure això, me n’alegro de com han estat les meves entrevistes de treball, de no haver-me trobat amb “fills de puta” que veient això, existèixen, i que a més et matxaquen psicològicament.

Tots sabem que es diu que a la feina el personal no té cabuda, però algú de nosaltres és tan inhumà com per a poder fer-ho?


One response to “El Mètode Grönholm

  • Mr. Grey

    Jo vaig decidir perdrem l’obra perquè vaig descobrir que la tornaven a fer després d’anar als Mayumanà.. :S així que recolzo el teu article sobre per què no surt més la gent.. i es que el meu presupost per activitats de lleure s’ha esgotat i amb l’hipo a la vista assumeixo donar-la per perduda😦.

Deixa un comentari

