Meme, 5 coses sobre mi

Escric aquest meme per culpa del Roger que em fa seguir el rastre d’aquestes coses…encara que la veritat 5 coses sobre mi que no sapigueu tenint un blog des de fa més d’un any i mig és difícil…Potser que em remonti a moments infantils per a trobar alguna cosa d’aquelles que mai has explicat i no saps perquè.

Quan tenia 6 anys vaig passar de la guarderia a una escola de monges, el Vedruna. En aquesta ens van fer fer un test que semblava que fós la selectivita, o així m’ho vaig prendre, tots els profes que van parlar amb mi em van dir has d’estar molt concentrada perquè sinó no entraràs a aquesta escola. En realitat va consistir en portar els albums de dibuixos que haviem fet a la guarderia i en parlar amb una professora sobre alguns temes banals que fins i tot amb aquella edat vaig pensar que sobraven bastan.

A segon d’EGB tots els meus amics eren nens. Jugava a futbol, detestava les nines i pensava que totes les nenes de la classe eren unes paves  que parlaven amb veueta de nena maca quan en realitat després es portaven fatal. Me mare estava farta de comprar-me bambes noves a cada trimestre, fins que una profe va dir que era molt masculina i que pegava a les nenes ! (yaaa…) i vaig decidir rebotarme quedant-me llegint mentre les altres nenes jugaven a  barbis (puaj) i els nens a pilota (…jodeeer)

Jo al contrari que el Roger mai he intentat muntar un grup de música. No perquè no m’agradi, al contrari, la música m’encanta, però des que a quart d’EGB vam fer una coral i a mi el profe em va dir que si podia baixar la veu perquè molestava he pensat que millor que em dediqui a altres coses.

i la última i pitjor de totes, mai he entes perquè a l’escola t’obliguen a escriure una carta dels reis i a més et corregeixen i et diuen el que has de posar més o menys: posa que ajudaras més a la mama al papa a la yaya blablabla. En una d’aquestes ocasions tan no saber que posar vaig decidir escriure tot el que em pases pel cap. Vaig escriure que li prometia a me mare rentar-me els peus cada dia…i total,perquè no em portéssin carbó els reis…

Alé ja està, li paso la torna al Joel, i a la Montse, perquè ho escrigui en un comentari!


7 responses to “Meme, 5 coses sobre mi

  • anouke

    jajajaja no ho sabia això cuca xD

  • la mami

    quiero puntualizar un poco sobre el escrito desde el punto de vista de madre.en cuanto la prueba del vedruna,me acuerdo todavia de los nervios que pse pensando en lo mal que lo podrias pasar ,ahi empece a temer los examenes ajenos casi mas que a los propios,pobrecita mia.En cuanto que pegabas a los niños siempre lo negue pues de pequeña nunca lo habias hecho excepto una vez para defender a tu hermana,si te atacaban a ti pasabas.LO DE LA VOZ ES HERENCIA MATERNA, lo siento y la carta de los reyes es porque a los padres nos hace ilusion veros asi de ilusionadas y sumisas,habria que ir apuntando estas cosas pues lo de las bambas es verdad y no me acordabaXD😄 era una pesadilla

  • Mr. Grey

    Jejejeje molt bona!

    Però jo em pregunto, si les dones son com son i no com les de passarela.. Si les dones juguen a futbol i no a nines (la majoria de les meves amigues eren així ;D). Si tots odiem les cartes hipòcrites als reis, i molts tota la parafernàlia dels nadals i companyia…

    Per què el món segueix sent així?

  • Mu

    Efectivament havia de contesta a aquest post ja que junt amb ta mare (hola mami lulu!!) és la que porto més temps amb tu.

    Primera cosa, et permeto que parlis d’allò que ens va unir per sempre. jaja (o potser millor deixar-ho en secret entre els més pròxims per si algun dia t’haig de demanar alguna contrasenya xq no et reconec; wenu deixem-ho ja m’estava fent peli de nazis i russos, haha)

    Comentar qUE NO TOTS ELS AMICS EREN NOIS!!! Jo tb existia llavors!!! Tb existeixo ara xo una mica més lluny… xo sempre estic aki!!!

    Que més. Mes coses a dir de la teva (nostra) infantesa… jaja els pantalons del pijama al cap per fer veure que teniem els cabells més llargs, ja que tu SEMPRE PORTAVES EL CAVELL CURTET.

    que més…
    No m’enrecordo gens del test q ens van fer al vedruna. Recordo la imatge i qui estava allà xo ja ta.

    Època que estaves boja per Bola de Drac… un munt de coses em venen al cap… La casa vella…

    Per cert, tema carta als reis m’encanta. Jo als meus fills tb els faré escriure un carta ben dolça… Ara ve, no se en kin idioma… és broma!!!

    Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!

  • la mami para MU

    hola MU ,la de los pantalones en la cabeza como si fuese una gran melena era la LALA, tu hacias lo mismo mientras saltabas encima de la cama con una falda de la Lala como superminifalda,XD😄 como empiece a contar no paro un beso y a ser buena

  • Mu para mami Lu x)

    jajaja… oks… No s’hi val això!! No direm tpc q passava quan (exactament com tu has dit) “saltaba encima de la cama” jajaja. Joe.. kina vergonya..

    Bexito!!

  • luludopata

    ajajajajajjaa
    NO HO DIREM!
    PD: no et preocupis, has creat escola…ha passat molts altres cops després…l’últim l’any passat amb el David i el Roger

Deixa un comentari

