Canvi d’imatge

Los caballeros las prefieren Rubias a partir d’ara.

Encara que quan el Joel em va veure vam sortir directament a comprar un tinte per arreglar la desgràcia XD.

Tenyir-te el cabell de ros és un suplici. Primer de tot cal saber que el tint et debilitarà molt, però molt molt molt el cabell. A més també has de fer un master de perruqueria per quan la perruquera et digui: tinte, mechas, decoloracion? no quedar com una gilipollas o respondre l’incorrecte amb la consecuent decepció quan t’assequen el cabell amb el teu nou look. Jo volia simplement que el meu ros sembles de debo!!!!!!!!! un estil tipu com la foto…a més que justament tinc el cabell més o menys així XD

rubio.jpg

Doncs a veure…si a vosaltres us ensenyen una foto amb el cabell d’aquest color i sou perruquers, haurieu de saber que aquest cabell es fa a base de meches, osigui primer si tens el cabell molt fosc et decoloren, et posen una base rossa fosqueta i després et fan meches per donar volum i lluminositat al cabell.MOLT BÉ doncs a mi em van fer una altra cosa.

1- van agafar una pasta blanca que picava tant al cap com als ulls i van començar a pintar-me com qui pinta amb caramel els crosanets fins que vaig quedar blanca, ah, almenys va servir per poder veure com em quedaria el cap si em rapo, tot aixafat i blanc feia l’efecte rapado a l’1 que no quedava malament del tot

2- van pujar-me a una sala on estaria sola barallant durant un quart d’hora amb una maquina blava que tenia un forat per on havia de introduïr el cap. La maquina va començar a fer sorolls com si s’estés ofegant mentre tragava aigua i la bullia per a que sortis un vapor que cremava el cap a més no poder ( tingueu en compte que ja a l’aire natural l’amoniac pica, imagineu amb vapor d’aigua bullint!)

3- van baixar-me on hi havia la meva perruquera i van tornar-me a posar pasta, aquest cop a les arrels perquè no es veiés el meu color natural = les arrels treien foc casi

4- Un altre cop el monstre blau durant mitja hora, i mentres ja m’havia acabat dues revistes, estava sola sense poder demanar-ne una altra i veient com el meu cabell anava agafant un color ataronjat estrany ( molt més amb el contrast de les celles!)

5- La meva perruquera marxa i jo començo a sospitar alguna cosa rara

6- Em renten el cabell, em posen un xampú protector (10 euros més fijo) perquè el meu cabell ha patit molt, i em diuen que pasi al tocador.

El meu tocador era el tercer anant des del renta caps. Vaig passar el primer tranquilament però al arribar al segon se’m va acudir mirar el mirall.

VAIG CRIDAR

us ho juro, vaig cridar, el meu color de cabell era ros pollo convinat amb trossos taronja raru! la perruquera que quedava es va afanyar a dir-me “Quan el seques canviaaa”

vale

*secador*

*secador*

*secador*

perruquera “quin canvi! ara escoltaras de tot, queda bé no queda bé, estaves millor abans…”

jo (diooooos) “ah….”

*secador*

Aligual canvia

El meu cabell era igual a:

harry_potter_and_ron_wesley.jpg

Si si, el Ron Weasley però encara més rubio pollo

Horrorós. La perruquera dient queda molt bé, clar és que això és el que té el tint que te l’has d’anar fent. jo senyalant el que volia, ella dient que això era una decoloració més meches. Jo preguntant si em puc tenyir un altre cop, ella dient que si…i mentres em fa les celles i em diu ja veuràs així quedaras millor i t’agradarà més, jo que li dic que el color aquest és taronja rollu madona mal tenyida, ella que em diu torna demà i et posem el gorro amb les meches, jo que penso aligual em deixo posar un gorro i que em vagin pesigant el cabell un en un, ja m’he escaldat el cap! pagu, em fan gratis les celles, quan arribo a al cantonada em poso el gorro ( sort que és hivern) truco al joel i anem a comprar un tint.

I el resultat final és aquest:

foto-14.jpg



4 responses to “Canvi d’imatge

  • anouke

    Rubio pollo, Madonna mal tenyida… xD
    Però no dius que aquest matí se t’ha tornat a aclarar!
    El que et va quedar ahir a la tarda (el segon tint) et quedava bé de debò =D

  • Idoia

    Estic d’acord amb ell, rubio pollo i madonna mal tenyida!!! jajajaj
    Segur que et queda molt bé!!!
    Per cert, on vas anar?
    Pobreta Lu!

  • luludopata

    vaig anar a prop de casa…i no ho recomano XD ara ja m’estic habituant més, però aprofiteu ara que mai més em veureu de rossa XD

  • Mr. Grey

    Jejejeje doncs aquesta última tenyida té millor pinta. Llàstima que no pengis les altres fotos per comparar.. 😉

Deixa un comentari