Arriben els reis!

Si, encara que sembli mentida avui arriben els reis a casa meva. Per què? senzillament perquè en una casa on hi ha tres dones, l’home o sigui el meu pare, està mimat ( i si diu que no, és mentida) i clar, com que no pot aguantar més a saber que li porten els reis al final s’ha decidit que millor abans que tard, i aquesta nit els reis s’adelantaràn per donar-li la sorpresa. La realitat és que tot i així hauràn d’afanyar-se una mica perquè segons m’han explicat, encara no han comprat el regal, diuen que ha de ser d’últim moment ( esperem que això no signifiqui “AGOTADO”).

La meva carta dels reis ( bastant tard, per cert) és la següent:

una gorra–> m’he tenyit de ros. s’enten?

un bolso

un portàtil (juas juas)

que la Laura em doni el seu abric marró

bones notes

que em paguin el gimnàs del costat de la feina

voluntat per estudiar

diners ( que em pugui pagar la depilació laser XD)

No sé jo aquest any si hi haurà el que he demanat… si que m’he portat bé i a més els reis normalment sempre em fan cas…no sé, un portàtil…tampoc és tan dificil, si contem que l’any passat vaig demanar un novio guapo i bona persona i me’l van portar lu d’aquest any no és nah no?


Deixa un comentari

