pop art i telebasura

*Blind- Placebo* 

No he pogut resistir la tentació de fer els meus dibuixos pop després de llegir el post de e-goshi sobre pop-art😄. Què és el pop art? dons com el seu nom indica, agafar un pop i fer-lo artístic.

I a tots aquells que digueu que si fos pels meus dibuixos el pop art hagués desaparegut abans de néixer una matització: això és art minimalista, sou vosaltres! que no m’enteneu!

marilinpirataaristòcrata

(d’esquerra a dreta teniu: Marilin Monroe, Pirata pop i aristòcrata)

Si ho sé, perdent el temps amb aquestes coses quan hauria d’estar buscant costos de capital fix, d’aprovisionament etc. per a la productora que fem…una productora de programes d’entreteniment ( llegeix telebasura) que no! no he triat jo de fer ( i de fet ho odio) però que m’ha tocat amb el grup amb qui vaig, així que si algú vol participar en un rollu gran hermano o efecte mirall ( a sobre no són ni originals dios) etc ja sap amb qui pot contactar.

PD: jo no volia, que no us canvii la concepció sobre mi!

PD2: algú té un poligrafo per deixar-me?😄


Deixa un comentari

