Dia de la Dona

negreta

*This picture-Placebo*

 

Cada 8 de març les dones tenen una cosa a celebrar. A part de que és el meu cumple ( si, és veritat) el 8 de març és el dia internacional de la Dona. El dia en que es reconeixen els seus drets i totes les coses que fan per a la societat, el dia en que es fa pública una cosa que hauria de fer-se pública cada dia per això, i el dia per lluitar per a que no existeixi aquest dia, sinó que siguin molts dies. I per això a Terrassa es fa un concurs de cartells per a fer conèixer a tota la ciutadania que el 8 de març és un dia per a celebrar. El concurs va adreçat tansols a dones i té un premi de 1000 euros, a més de que el cartell sigui penjat per tota la ciutat. Us imagineu quin regal pel meu cumple seria guanyar aquest premi? Per això he pensat “per què no t’hi presentes?” i m’he posat ja a pensar què puc fer. Per ara tinc algunes idees i em semblen prou xules i interessants, el problema és que jo de dibuixar i tal, no gaire, semblo una nena de 5 anys però també va bé una mica d’innocència no?

1000 euros a més em solucionarien la vida, per a estalviar, per a comprar-me un portàtil, per a anar a Viena a veure la Montse…buff a veure si guanyo! qui millor que una noia que viu el 8 de març com una festivitat per a representar el que significa aquest dia?XDD


4 responses to “Dia de la Dona

  • anouke

    Jajajaja! bona idea! però no crec que els 1000€ et donin prou per un portàtil, el viatge que hem de fer a Viena i estalviar xD Això sí, t’alegraran molt el dia! =D
    Petons!

  • La teva cosina...

    Ei! Hola! 28 dies quedan…. ja estic contan! jajaja. Has buscat aquell grup? The Magnetic Fields. Escolta-ho i escribam un essaig de seguida, senyora periodista.😉

    xoxoxo
    Christina

  • Mu

    Guanya!!!!!!

    Peró vull q vingueu ara… Q conegueu en Rob, en Gerald, l’Andrea, la Marta, la Cristina, la Whitney, la Marina, n’Ettiene, en Jean Baptiste… Que els conegueu al nostre món..!!!

    Ta clar q m’encantarà verureus quan sigui (xo em faria ilu q els coneguessiu!!)

  • Mr. Grey

    Eps! Quan ho tinguis, si vols seguir amb els dibuixos infantils i inocents per què no t’apuntes a la meme gràfica de Pop Art?? xD

Deixa un comentari

