Canvis

* Come with me- Zwan*

Fa moolt i molt de temps que volia posar al meu blog les categories, vaig provar-ho de totes les maneres però no sabia com insertar-les i al final he decidit provar què tal és el wordpress, a part que així sembla més profesional i tot el nom…no sé, més estatus periodístic😄, no?

 

Problemes del wordpress? doncs principalment que encara no el sé fer servir, però a més és molt més difícil potinejar la plantilla i fer els teus dissenys…encara que en té de xulíssims a presentation! Altrse coses…que hi ha noms molt estranys…blogroll, upgrades, dashboard…has de tornar-te a acostumar al llenguatge que utilitzaves abans, però d’aquí res ho domino, ja veureu!

 

Ah gran novetat també, per fi canvio l’estupid nom de luludopatanoticies (puaj) que va ser, no perquè sigui hortera, sinó perquè no funcionava blogger i després de tres intents de fer un blog i que em digués que no vaig posar aquest nom perquè si i me’l va crear… tot i així ha anat de p_ _ _ mare, ja que el que va començar per a una assignatura de la uni s’ha anat convertint en un lloc on poder expressar tot el que sento, el que em passa pel cap o pel voltant, i poder dir la meva a tothom, sense coneixe’l. Per a conèixer gent que s’ha sentit identificada amb mi, per a veure en alguns moments que no estava sola, per a fer amics… i més que amics i sobretot perquè I just can say what i want


One response to “Canvis

Deixa un comentari

