maxilofacial

*Emerge- Fischerspooner*

He anat al metge per a veure què em deia de la boca i m’ha dit que potser he de dormir amb un arnés a la cara XDDDDDDDD. Mai havia sentit això. Un arnés per a dormir. Sé que això li van fer a la meva cosineta petita quan va neixer, perquè els ossos de les cames separats de les juntures i van tenir que unir-los utilitzant un arnés, però ella tenia mesos i jo tinc 21 anys!!!!!!! u.u

Diu el metge que això és de nervis i que dec haver fet un mal gest i això fa que tingui el muscul súper inflamat i no pugui obrir la boca. M’ha dit que sobretot no faci esforços i que vagi a base de sopetes ¬¬ no en tenia prou amb la dietista que em fot menjar com un conill i em prohibeix la llet per ara tenir que prendre sopes DIOS!

Almenys avui ha tingut una cosa bona! he anat a la roda de premsa de l’òpera IL Re Pastore, una òpera que va fer Mozart amb tansols 19 anys.

 

Es veu que la va fer en motiu de la visita del fill de la Reina Maria Teresa d’Àustria, i clar, tenia que elogiar la monarquia absolutista ( La Austria era el major exponent de l’absolutisme en aquella època es veu) . Total que el jove Mozart va fer una serenata basada en el poema de Metastaso, aprofitant que el poema anava d’un pastor que en realitat era princep, i que en aquelles dates això de ser pastor estava de moda, fins i tot la germana del princep austríac, que vivia a Versalles, es va fer construïr unes cabanetes i es vestia de pastora, en aquells moments era cool. Doncs Mozart va complir amb el que li deien: ell tenia que el·logiar la monarquia absolutista, doncs ho feia, ara, les bromes i els petits tocs irònics que sempre tenia, no li va treure ningú ( sabia com amagar-los el noi) i amb la representació que es farà al centre cultural es veuran magnificats: es podrà veure com l’emperador es creu que mana i en realitat manen els altres, també que la vida de pastors no és tan genial com li pintaven a la nena mimada de Versalles, i sobretot, que l’amor és el que mana i no valen regnes ni autoritat ni casaments “polítics” que valguin quan en realitat estimes algú altre. Algú s’anima a veure-la?


Deixa un comentari

