És una resentida

M’ha tornat a suspendre.
La molt cabrona m’ha tornat a suspendre i sense raó. I quan no he estudiat ho reconeixo però aquest cop mereixia almenys el cinc i ella m’ha posat la mateixa nota que hem va posar al juny. Recochineo? és una resentida que ja vaig veure que em suspendria amb la mirada que em va fer al repartir l’exàmen. Es va pensar que me’n reia d’ella, i em va mirar amb una cara que es va notar que no li havia caigut bé. Han suspès 17 persones i han aprovat 14. És molt trist que suspenguin més que aprovin i encara més quan és la segona convocatòria, no serà que és ELLA la que està fent algu malament? a més fa exàmens subjectius per a que no puguis queixar-te i t’amenaça amb, encara que vinguis al despatx no et penso pujar la nota.

Em sabia els temes de cap a peus i em sento estafada i indignada. No s’ha mirat l’exàmen i a sobre creu que fa ben fet de putejar als alumnes, creu que la letra con sangre entra? i aquest és un bon argument? que revisi més les seves fes i creences i després que em parli d’argumentar, que segur que si vaig al despatx no sap com rebatre’m el suspens injust.


Deixa un comentari

