buff

*special needs-Placebo*

No tinc ganes de res…quina mandra…avui em costava llevar-me, no he sentit ni el despertador i ha vingut me mare preocupada ” que volies estudiar!” però és igual…que sigui el que sigui, ara no em puc concentrar. Per sort l’exàmen és a les 18h i si m’inspiro encara aprendré alguna cosa abans de fer-lo.
Al gimnàs genial. Com et desfogués! i et sents molt millor, porto dos dies i em veig més forta (El poder de la menteee XD) i hi ha molta gent! i no us penseu que joves de vint anys, ara els joves no estan per tonteries, abans les cremetes que fer alguna cosa sana…hi ha alguns que seríen tombats ràpidament per algunes yayes d’allà. N’hi havia una que feia amb facilitat un exercici d’una màquina que consisteix en tenir els braços baixats i pujar sense moure els colzes del costat del torax unes peses i la tia allà fotent-li fort, total que he pensat “provem-ho” he començat amb el pes que duia la dona, i he acabat amb el pes de 2’5 kilos, ja ja ho sé, molt trist, però això se’m ressisteix, mira que d’altres coses puc fer 25 kilos però allò era mortal i tinc un exàmen! no és plan de desgastar-me els braços!
Ah! a més he vist les primeres tetes postisses de la meva vida! ho explico perquè totes aquelles que esteu pensant que us convindrien alguns retocs…que sapigueu que queda FATAL i que a sobre descompensa el teu cos: una noia que estava normaleta, piel de naranja tipica i després unes tetes que se li aguantaven soles…no cola, i menys quan ara, que deu tenir 25 anys ja se li nota, imagina amb 50! deu ser traumàtic, no per tu sols, per la teva parella, ke veu uns pits tersos i brillants s’imagina vés a saber què i després veu la teva cara, alguns hauràn mort de l’infart pel xoc ( m’he passat molt, ho sé XD)


Deixa un comentari

