quasi quasi!

*don”t save us from the flames- M83*

Queden només 3 dies per anar directe al matadero…gèneres d’opinió amb la Ferré que tots fijo que recordeu…buff! a més un altre exàmen, el d’història que se m’ha creuat i no hi ha manera de treure més d’un 4’6…=( a veure si aquest cop me’n surto. La veritat és que ho veig difícil i sols em queda aquesta tarda, dilluns i dimarts per a aprendre’m tota la història de catalunya des de 1789 fins ara i el que vol la Ferré que m’aprengui… però per sort…la fi d’aquests tres dies serà l’inici de dos dies més per a anar de vacances! si si, jo faig vacances ara…i justament l’11 de setembre, a la Pica d’Estats, on penjarem la bandera i dormirem en tenda a la vora d’un llac, i ens farem el sopar amb un fogonet mentre descansem els peus i fem fotos…mmmm… i no acaba aquí la cosa perquè el dia 15 marxem a Londres! a veure picadilly circus, el Big Ben, les botigues del Soho, el Harrod’s, a estrenar els abrics nous i la gorra…tinc unes ganes…per fi arriben les vacances!


Deixa un comentari

