7 mesos i un poster

“baby please don’t go- them”

Porto una setmana de vacances! ja queda poc i aquesta setmana ja he de començar a estudiar perquè sinó moriré.
Les vacances han sigut xules. Ha estat com un preludi de la independència i me n’he adonat que tinc moltes ganes de poder tenir un piset meu, i poder demostrar que també sé viure sola. La merda és que un no es pot independitzar actualment si estudia i treballa, perquè o es treballa a jornada completa o amb mitja jornada només es té per a pagar el lloguer. Necessites marxar amb més gent però els preus són excessius i la convivència encara és pitjor. M’encantaria poder dir “veus! treballo, estudio i a partir d’ara, a més, tinc un piset i no emprenyo a ningú. em puc mantenir jo mateixa”. No entenc com diuen que ara els joves vivim millor, la majoria dels adults a la meva edat ja vivien sols a casa i no perquè féssi més esforços ( que no nego que no n’haguéssin de fer) però és que els esforços d’ara no valen la pena: independitzar-te ara per a després veure que només t’has matat a treballar deixant tot el que podia ser el teu futur estable i acabar sense tenir res…no val la pena…Algú vol venir a viure amb mi? lalalaaaaa


2 responses to “7 mesos i un poster

  • Mr. Grey

    Jejeje depende com valoris la vida. La vida és una maleta de prioritats. Són allà dins, les triem, les remenem i les ordenem a gust. En posem de noves o treiem les que no ens fan el pes.

    La meva tria va ser viure, buscar responsabilitats, fer-me el meu camí al mig d’un bosc complicat. Obviar el camí senzill, clar i empedrat. Cercar un racó entre l’espesor de la malesa i apartar branques per arribar a l’altre banda del bosc. De vegades l’espesor et fa anar enrera per triar un altre camí, però la satisfacció de saber que l’has fet tu solet t’anima a caminar.

    Aviat arribaré a una clariana on construiré la meva caseta. Així que si mai em voleu venir a visitar no dubteu a buscar-me.

    El teu futur, si tens forces, el pots forjar en qualsevol moment, dia a dia. I jo puc dir que estic content amb el que la vida m’ha fet arribar.

Deixa un comentari

