Canvis

*warning sing-Coldplay*

Ahir vaig anar a fer canvis a la republica independiente de la meva habitacio😄. De fet no són canvis bèsties, són només per a poder endressar-la i poder veure que tinc terra i taula. Vaig comprar caixes per a posar els dossiers de primer i segon de periodisme, també vaig comprar unes veletes “para noches especiales” i “dias de lluvia i sin luz” XDDDD.
Aaah! a més he descobert que el meu novio té un gust molt estrany per a decorar…i una dèria estranya per les cuines. Veig en un futur una baralla per la decoració (uiuiiiuiiiiuiii) bé, res que no se solucioni tenint dues cases i decorant cadascún una.
PD:estic sola a la feina ( i això és el que miro ), al final em creuré freelance o rica del cagar per tenir 4 ordinadors per mi ( un dia ho trobaran buit)


2 responses to “Canvis

Deixa un comentari

