alone

*This love-Maroon5*

Doncs estic a la feina…sola…
a una feina on es suposa que es comença a treballar a les 8:30 no hi ha ningú. Ja ho sé que tothom està de vacances i que avui comença l’Agost, però dins el terrassa.net es suposava que començavem les vacances el 12 d’Agost…no entenc res…només sé que tinc 4 ordinadors, dos impresores i un escàner per a mi soleta. Bé, també una pissarra i una taula de reunions plena de caramels i xocolatines…a més d’una fresqueta inhabitual al despatx. Potser és que quan treballes amb tres homes més l’aire acondicionat no dóna a l’abast?
No ho sé, però com que a sobre els altres llocs de Terrassa sembla que també han començat les vacances (l’última noticia que he rebut és d’ahir, no tinc feinaaaaargh) em dedicaré a actualitzar el blog perquè els meus pensaments no tanquen per vacances.
PD: o sóc una empanada que no em vaig enterar que avui no s’anava a la feina, o ells són uns impresentables, quines hores són aquestes d’arribar ( si arriben) u.u


Deixa un comentari

