Aiaiaiaiaiaiiiiiiiiiiiiiii

Avui m’he llevat i em ploraven els ulls. Entre passar-me tot el matí davant l’ordinador i que els meus ulls són clarets i ràpidament em molesta el sol, no paren de treure llagrimetes. A més em couen i això és síntoma directe de que puc tenir febre. Jo no sé si tinc febre posant-me un termometre, si els meus ulls em couen i els noto abrassants és que segurament en tinc, i això és el que està passant aquest matí. Espero que sigui de la calor que fa i de que no he dormit gaire ja que ahir tenia hora al metge a les 9 de la nit, a Barcelona! vaig tornar a casa súper tard i amb la calor que fa tampoc és que dormis gaire a gust…

Deixa un comentari

