ulls blaus i virus

Aquests últims dies sembla que el Joel i jo visquem en un capítol de CSI o House.
Primer em van donar un cop amb la porta d’un cotxe, portava un ull tan morat que semblava que fos boxejadora. A sobre no ha parat d’haver brometes sobre: “el teu novio et pega”, “l’hem estovat perquè treballi més” o “¿que te han echao mal de ojo niña?” tot barrejat amb que al fer-m’ho dissabte no vaig poder sortir a Razz com tenia planejat i a més el dilluns següent, al tornar a la feina , era el dia que més fosc tenia tot el contorn de l’ull, fet que va causar molta vergonya quan vaig haver d’anar a alguna roda de premsa i quan em van presentar a nosequí jefe de dalt i blablabla.
Ara el Joel també ha hagut de visitar al metge…li ha agafat un virus estrany i porta al llit bastant. Ja ens hem acabat tots els documentals que em va deixar el meu tiet, a més de veure “Bajo cero” amb les persones del cine incloses😄 va ser molt bo. L’únic problema ha estat que ja no podem anar al FIB =(, hem venut les entrades a una amiga, i sort, perquè em feia por vendre-li al David i tenir que veure’l, ja que cada cop que m’ha dit que ens veuriem m’ha passat algu ( el morat, em vaig fer mal a les genives, em vaig desmallar i vaig acabar a un hospital etc…) Me germana estava patint pensant que avui era l’últim dia que dormiria jo a casaXDD. Pel que fa a l’interrail…segurament el deixarem per l’any que vé…i potser marxem a algun lloc tranquilet…Nàpols, Londres o Paris…mmmM! ja veure’m a veure si el convenço😄

4 responses to “ulls blaus i virus

Deixa un comentari

