Ja tenim tenda!

m’independitzo!
m’independitzo aquest estiu amb una caseta de 2 metres per 1 i mig. La disponibilitat serà de 3 o 4 dies però suposo que alguns caps de setmana i festius farà de caseta de platja o de muntanya. Es tracta d’un habitatge de color vermell i planta baixa. Té espai per a dues persones més les motxilles i una cuineta portàtil i va molt bé en per poder-la transportar. L’estrena es farà a Benicassim, al FIB (waaah quin lloc millor?XD) i esperem que compleixi les espectatives d’acondicionament i comfort. De fet no crec que hi estiguem gaire a dins i si fa calor, com segur que fa a Benicassim, ja obrirem les finestretes.
Aquest mes està sent impressionant eh! primera feina amb nòmina, primers exàmens aprovats, primera casa…primers cinc mesos ;P.
El Joel em va fer un regal súper maco. Només cal que cliqueu al seu nom per a morir d’enveja😄

PD: per cert. Ha guanyat el Si. A veure que tal va Catalunya ara…de fet fa por i més si teniu un amic com el Roger que és tope d’Esquerres. Segons ell d’aquí 7 anys començarem a veure l’estatut que hem votat i ens frustrarem del tot. Fa ràbia que hagi guanyat el si però la veritat…espero que el Roger no tingui raó del tot, perquè significa que estem construïnt un país tercermundista (amb tots els respectes u_u) Ja veurem!


3 responses to “Ja tenim tenda!

  • Robotrix

    Que monooooooooos!🙂 Moltes felicitats a tots dos, i sobretot a tu perquè sembla que les coses et van genial, encara que jo em mori de ràbia perquè vas al FIB i potser veus al Morrissey i jo probablement hauré de treballar ;P

    Un petonàs!

  • Ninots

    FIB?? Uff uff!! Jo vaig anar al viñaRock i ja ho vaig tindre be!! XDD
    Sort en la caseta!

  • anouke

    El millor de tot és que si no ens agraden els veïns sempre podem canviar de lloc i endur-nos la casa x___D

Deixa un comentari

