M’han batejat!

*the bitter end- Placebo*

Avui he anat per primer cop a la meva vida a una roda de premsa!
Ha sigut impressionant: veies a la gent entrar amb les càmares, l’alcalde amb el seu guardaespatlles els dos amb traje i ulleres martini, periodistes que entraven amb la seva llibreta a la mà…i sobretot: molta gent molt ben vestida. He acordat amb el meu jefe que m’hauré de comprar algun traje armani o versacce, perquè tot això sembla rollu hollywood XD. La roda de premsa ha durat poquet: hem entrat i ens han demanat el nom i de part de què anavem: Lourdes Pablo, del Terrassa.net (súper orgullosa!XD) i m’han donat per a l’entitat un cd i el llibret de la festa major a més d’una samarreta (el meu primer regal de roda de premsa!). A més era a la casa museu alegre de sagrera, per aquells que no ho sabeu, és una casa modernista súper maca que hi ha a Terrassa. Ens han portat a tots al jardinet (mira que vivien bé els modernistes eh) i allà l’alcalde ha fet un discurset mentre el gravaven i prenien nota ( jo també clar) Després al torn de preguntes han hagut algunes sobre presupostos i tal, la pela és la pela, i per acabar l’alcalde s’ha despedit i ha hagut una mica de pica pica i un mag canari que anava fent coses rares…s’ha tret cartes de la boca, ha descobert els nostres pensaments i ha aprofitat per a menjar una mica (molt bons els entrepanets i la barra lliure (de sucs i cafès no us penseu!) ) ah! i si, Joel, l’home que hem vist amb pajarita era un dels cambrers XD tens molt bon ull XD.
si voleu saber el que he escrit després de la roda de premsa sols cal que aneu a http://www.terrassa.net , la noticia de Festa Major!

Anuncis

One response to “M’han batejat!

  • anoukes father

    en horabona per el teu ‘Bateig ‘, anims, i a continuar.
    Si no troves traje de Armani o Versacce no et preocupis , tampoc val la pena, l’important es anar convençuda en si mateixa.
    Ja fare un cop d’ull a la noticia de Festa Major de Terrasssa.net
    XAO 🙂

Deixa un comentari

