Canvi de feina


Lliure ja d’una coseta: la sabateria! per fi! en tenia moltes ganes després de trobar la feina al terrassa.net! Els dissabtes eren mortals ara…i per fi, després de tot un any i mig sense tenir cap cap de setmana lliure puc:
– quedar-me dormint fins les 12
– sortir els divendres sense patir pel dia següent
– dir-li a me germana em queduuuu i tu noooo!XD
– anar a la platja
– dormir, mirar la tele
-mirar la tele, dormir
-escoltar música
-dormir més
-molestar al meu hamster
PERFECTE!
ara només em cal ser lliure d’una cosa més…els exàmens i seré la noia més feliç del món! Per ara ja m’he llevat aviat per a poder estudiar el de dimarts, que començo ja! però m’he dedicat a escriure…encara no en tinc ganes…perquè serà que si no és sota pressió no sé estudiar?
Recomanació músical, ara que puc escoltar música altre cop i dir el que m’agrada (no és que abans no n’escoltés però l’escoltava al tren, al bus etc…no aquí!)
Scissor sisters–> el seu primer disc Laura té un toc setentero que no se l’acaba, però és genial. Melodies japis i animades que s’enganxen de mala manera. l’heu de sentir!
Placebo–> peazo nou disc que ha tret placebo. Meds és un dels seus millors discos, sense cap mena de dubte. Potser al principi costa d’entrar. És força diferent a cançons que els han fet famosos, però un cop li agafes el gust veus que només ells podrien fer les coses així. Cançons com Meds, One of a Kind o Song to say goodbye sols són interpretables per Placebo. Genial.
bé us deixo i espero que les escolteu, val la pena!

6 responses to “Canvi de feina

  • xnem

    Bon día Lulu! felicitats!

    Scisors Sisters; genials! recuperen l´espirit de Deep Purple, el mijor Led Zeppelin, etc, t´ho dic jo.

    1 ptó “sense presió”.

  • Gina

    si mires el meu fotolog veuras que durant una epoca vaig estar enganxada a SS i la cancço de Laura (incluis el mix k hi ha).
    Veig que tenim coses semblants😄.

    men alegro d’aixo de la feina, jo dimecres començo la vidorra😉

  • anouke

    Uhoooo! I ara on t’aniré a buscar els dissabtes a les nooou? :$ a casa per sortir! xD
    Que vagi molt bé l’examen de demà preciosa! Muuuuaaaakaaammmmmggg!!!

  • lourdes

    congratulations for your new job!!!Forget shoes and ungry boosses!!! Star your new job whith emotion and try to do the best journalist,and above all BE HAPPY.

  • Idoia

    Pobret Marujito….😄

  • Àngel

    Et felicito pel teu Blog Lurdes…prometo visitar-lo periòdicament.

    Àngel Pascual Sauch

Deixa un comentari

