Gimnàs

*come with me- Zwan*
No vagis mai amb la teva mare al gimnàs, i molt menys si ella hi va cada dia i tu no. Veus a la mama aixecant trenta quilos i clar…què penses? “jo també puc” i pots, si, però amb conseqüències…i quines conseqüències! porto des d’ahir a la nit amb els braços fets pols, amb agulletes i mal al pit. Ara això sí! com que he anat un dia al gimnàs ara ja em veig bé i sóc capaç de posar-me pantalons elàstics! es nota molt ràpid el gimnàs, sí. Res amb una horeta ja n’he tingut prou per a comprovar que no tinc michelins o que no estic fofa, el poder de la ment és sorprenent, de debò. Potser si hi vaig tres dies més ja sóc capaç d’anar amb bikini tanga! però per ara encara em falta superar diverses fases: pas a shorts minimalistes altrament dits cinturons, pas a top curtet altrament dit sosten, i finalment pas a biquini atrevit o fins i tot ( i per què no?) nua, que per a alguna cosa hi ha platjes nudistes ( a més! al FIB (si, si, vaig al FIB no ho sabieu oi?) les dutxes són comunitàries osigui que l’operació gimnas té un mes per a dónar els seus fruits! )

One response to “Gimnàs

Deixa un comentari

