Bones noticies!

*take your mama out-scissor sisters*
Doncs si, actualitzo el blog aprofitant un fet molt important: avui és l’ÚLTIM dia de classes. Ja només queda estudiar per als…nah…7 exàmens que he d’aprovar si vull passar a tercer. 7 si, però almenys ja puc estar contenta:tinc ja tres assignatures aprovades…és un suspir si pensem que podia haver hagut de fer 10 exàmens u_u. Altres bones noticies! Ahir vaig començar a treballar al terrassa. net (www.terrassa.net). Allà m’encarrego de mirar les informacions que ens envien les diverses entitats de Terrassa i escriure’n la noticia, o simplement pujar-la a internet. És divertit i sobretot és el que m’agrada, que per algu estudio periodisme =). A més crec que estaré molt bé allà. Els meus companys semblen súper simpàtics, i el “jefe” és súper conyón. Crec que estaré molt bé, i espero que duri! Una altra bona noticia: ahir es van esgotar les entrades pel FIB, si si, fa dos dies quedaven 3500 entrades encara i ahir es van esgotar. Per sort el Joel i jo ja les haviem comprat (el dia abans!uf!) i anem al festival. Grups que us faràn enveja: placebo, the rakes, strokes,morrisey, pixies…buf! infinitat de cultes músicals en un sol lloc, no sé si el meu cos ho aguantarà, ( i molt menys amb la calor i si no trobem una tenda de campanya decent per a dues persones, però això és apart) Bé, res més! vaig a entregar el treball de fotoperiodisme, que una altra bona noticia: m’ha quedat genial de disseny ( no és que no tingui avia, és que ha marxat de creuer i clar…no hi ha qui m’ho digui u_u)

One response to “Bones noticies!

Deixa un comentari

