scotish rules

*comfortably numb- scissor sisters*
no us heu preguntat mai perquè els escocesos van amb faldilla? és un dels dubtes que últimament, i potser perquè és dilluns i els dilluns és el dia habitual en el que el cervell comença a pensar, m’ha sorgit al cap. Hi ha diverses teories, però la més veraç ( i la que podriem contrastar i presentar a la profe d’història de la comunicació social per a fer l’article que vol) és la que proposa l’anouke. segons ell i cito textualment ” deu ser mes comode per pasturar… o anar al lavabo al mig del camp mentre estas amb el ramat i aixi no perdre temps per sortir corrents si una ovella s’escapa”. És una bona tesi, ja que és cert que a Escòcia hi ha un munt de zones verdes per a pasturar. A més, és muntanyós i no poden fer com els holandesos i anar en bici, cosa que com totes les noies sabem no és recomanable de fer si dus faldilla ( és súper incòmode a més de tenir més de 2 rombus segons a quines hores). Una altra teoria desenvolupada és que potser és per poder fer “altres coses” amb les ovelles. Aquesta versió és deguda a les hores que són de la nit, no la tingueu en compte, però…si aznar contava ovelletes per a dormir amb franco sobre elles…com les deuen contar els escocesos?

2 responses to “scotish rules

  • anouke

    La teoria és meva! I no m’ha sortit així com així… la vaig començar a desenvolupar mentre veia la peli Rob Roy, sobre la lluita dels escocesos contra la tirania anglesa.
    Nah… és mentida. El que passa és que és dilluns…

  • Robotrix

    Curiosa teoria, però em sembla adequadíssima i correcta!🙂

    Ara haig d’anar cap a classe, però quan tingui un raconet et poso a la meva llista de links del blog, que m’agrada molt el teu🙂

    Petonsss!!

Deixa un comentari

