aiish

A vegades penso massa. No aconsegueixo endressar dins meu tot allò que em passa pel cap i començo a donar voltes sense sentit al munt de pensaments que passen per la meva ment i vaig fent boles i cercles i pilotes i cúmuls i fins i tot pedres de tonteries que em fan dubtar de tot i no em deixen estar a gust amb res, i col·lapsen tot el que sento i faig en aquells moments i m’estressen i em fan no valorar el que tinc i el que faig i tot el que penso sembla ser una veritat universal i se’m menja la raó i el sentit…després reflexiono i entre aquests pensaments en surten d’altres que s’enlairen i veig que m’estic equivocant i que…perquè no creure en una cosa que no és que sigui fàcil…sinó que és com ha de ser i que és fàcil, clar, perquè no té motiu per a ser difícil…i que perdona, que t’estimuuu

2 responses to “aiish

  • anouke

    De vegades em sorprens tan que em deixes sense alè… hi penso i no sé que faria sense tu. T’estimu!!!

  • Roger

    A vegades no cal complicar-se la vida per arribar a la raó. Encara que sembli mentida, la vida pot ser senzilla i els sentiments racionals. Tot i que poguem arribar a no creure-ho, una mirada pot voler mirar i un somiriure, felicitat. Malgrat que soni a fantasia, a vegades el cinisme, la incoherència, l’ironia, el sarcasme i la mentida es perden pel bosc de la veritat. Tot i que sembli d’un simplisme excessiu, a vegades la felicitat ve sola.

    Tanmateix, si sempre fos així, o s’hagués de reflectir així, els llibres d’amor i les telenovel·les tindrien ben poc sentit. L’ésser humà és rocambolesc a partir del moment en què creu que una vida senzilla i fàcil és indesitjable, i que 1 + 1 no poden fer 2.

    Me n’alegro que hagis vist la llum!😀 Endavant, coherència, amor i sinceritat (primer de tot, amb tu mateixa)!

Deixa un comentari

