Buf!

*Bandages- Hot Hot Heat*
Mai les coses van com penses que aniran.
Déu meu.
Impressionant
Necessito desfogar-me! ja sé que és el dilema aquell de què passa si poses una torrada amb mermelada damunt d’un gat si saps que la torrada sempre caurà del revés però el gat sempre cau en la posició correcta? Així estic jo! penso coses i passen les contràries i per sort…per ara les contràries són les millors (i no, no sóc pessimista, sería tot massa fàcil)
Total, que saps el que diu el Feng Shui sobre l’ordre i el caos de la teva vida? potser la paperera estarà mal col·locada, la orientació del meu llit no serà la correcte per a les seves estipulacions, però a mi em va de puta mare (si si, sóc jo, avui em deixo anar, viva los tacos!) Si segons el feng shui la meva vida ha de ser un caos, doncs que ho sigui, perquè és genial. A partir d’ara mai més endreçaré l’habitació😄.
A partir d’ara també em proposo una cosa: mai més creure en aquestes parides orientals ( mentida) perquè el caos és bo, però necessito deumil massatges, i els meus peus en canvi estàn tope de bé (no et pots fiar de la reflexoteràpia).
aaaaaaaaaaaaaagh!:D

2 responses to “Buf!

  • anouke

    i que tal va el Tantra? xD

  • Capità Jaume

    Un consell per a que puguis no endreçar l’habitacio (que jo en soc expert) Mai posis coses damunt del llit, empipa a l’hora d’anar a dormir.

    PD La tactica ho tiro al llit i quan vulgui dormir, ho tiro a terra, acaba fent que l’habitacio sigui impracticable i =ment no arrives al llit

    PD2 La tactica ho tiro al llit i dormo al sofa, acaba provocant mal d’esquena

    PD3 No hi ha més PD

Deixa un comentari

