Music

special needs-placebo
Legal man- belle & Sebastian
Theme from chalets- The chalets
Open book-the rakes
I know- placebo
all i need- air
Just my imagination- Cramberries
Bigmouth strikes again- the smiths
where is my mind- pixies
skeeling-Loreena McKennit


2 responses to “Music

  • misspablo

    eeeiiii!
    Hola Lourdes! Que tal? Estic aqui a Tokio… que triste!🙂 No vaig pugue despedir-te, pero espero que et trobas be ara.

    Pues, m’encanta el blog… intentare llegir-ho tan com pugui. Ah, tambe aviat posare fotos de terrassa en el meu blog, si t’interesa.🙂

    Cuidat molt! Un petonet.

    Christina

  • misspablo

    eii! Hola noia! Que tal??

    Pues, ara estic a Tokio… que triste! Em sap greu que no et vaig pugue despedir.😦 Espero que et trobas be ara!

    Aviat posare fotos de terrassa i la familia al meu blog, si t’interesa.🙂

    M’encanta el teu blog, intentare llegir-ho tan com pugui!

    Cuidat molt! Un petonet.

    Christina

Deixa un comentari

