Remember session

Si…és una remember session de l’any…però ara, és tard i només diré que la he intentat fer de cançons, però no puc. Hi ha tantes cançons que em porten bons records de l’any… Quina de totes és millor? la que em porta records d’un, de l’alte, d’aquell dia, d’aquell acte? algunes d’elles són obligades de posar a la llista encara que m’entristeixen i que no puc sentir, d’altres no serien obligades perquè les sento com a pensament de “jodete imbécil” (si, jo també tinc part borderadicaltejodes encara que el xavi digui que no XD). No podria dir quines son les millors cançons d’aquest any…com no podria dir què és el millor d’aquest any…perquè són infinitat de coses i diferents coses depèn de quin tema es tracti. El millor sou vosaltres, si els que us sentiu identificats quan ho dic, perquè sou els que m’heu fet riure o plorar o cridar i a vegades dormir d’aburriment (jajajajaja que cruel) però també m’heu ajudat a anar creixent durant aquest any. A veure que hi ha coses bones i dolentes, i que totes formen part de la meva personalitat i de la persona que s’està forjant dins meu. Gràcies.


Deixa un comentari

