something’s missing

*diecinueve-maga*
Transició
Son
Pensaments que no són pensaments
Melanconia
Records
Noves expectatives, nous projectes. Noves millores en la nostra vida. Després d’una nit boja intentes pensar en el que voldràs aquest any…no penses res…jo no penso res, no tinc cap projecte de futur a part del compliment de no fumar…i veig que potser em precipito massa en segons quines coses…potser aquest és un dels intents a ser millor.
Avui és un dia trist…és la fi d’un any ple de coses dolentes, però també coses bones. La fi de moltes coses que no podràs incloure a la teva llista aquest nou any…i entristeix…la fi de les coses que han sigut les millors coses. La fi de les noves experiències de l’any que ja no seràn noves l’any que arriba, la fi d’algunes tradicions, la fi d’alguns sentiments que amb aquest nou any encara s’esvaeixen més.
Suposo que estic trista perquè no he dormit gens…perquè aquest nadal ha estat estrany, perquè sóc una mica més gran i me n’adono de més coses, perquè estic agafant camins que m’allunyen de coses de les que vull estar a prop, però m’apropen a d’altres que també m’agraden… suposo que demà ja serà tot diferent…ara per ara…sols vull dormir.

Deixa un comentari

