propòsits pel nou any

*familiar feeling-Moloko*

1- deixar de fumar
2-endressar l’habitació
3-acabar “El 8” ( el vaig deixar fa 2 anys pel capitol en que passaven coses rares i em feia por!)
4-trobar novio (¿? encara més complicacions?)
5-estalviar els diners que guanyo a la feina ( que no tinc res!aish)
6-trobar el cd autèntic de Hot Hot Heat i no anar amb les còpies barates
7-tenir un fill de Chris Martin ( pròposit també dels pròxims 5 anys fins que aconsegueixi fer-li una entrevista (intima intimaXD))
8-viure de la loteria
9-aprovar-les totes (juas)
10-anar al pròxim FIB😛


4 responses to “propòsits pel nou any

  • anouke

    Jo també vull anar al FIB! :O
    I bona sort amb la resta xD

  • Mar

    Deixar de fumar ara?jo NO!deixare de fumar quan jo vulgui, xo no xk posin una llei en la k nomes podre fumar al mig del carrer!m’abrigare be i ja ta!jeje.(i no m’he oblidat del tema de la salut eh!)jo tb tink molts d’aquests proposits, alguns mes factibles que d’altres, xo se hara lo k se pueda!jeje.animsss!!!

  • LuLu

    jajajajaja Deixem de fumar al FIB i així matem dos propòsits d’un tiro?😄

  • Anonymous

    que sepamos Chris Martin ya tiene una manzana, a lo mejor le gustaría una naranja catalana.
    Nuestros propósitos:
    1- ser feliz 2- ser feliz 3-ser feliz 4- ser feliz.. UPS estoy en un bucle😉

Deixa un comentari

