me gusta todo de ti (excepto tú)

*I’m so sorry-the smiths*
No, el títol no és perquè faci referència a alguna cosa sobre amor que ara parlaré. De fet, últimament estic molt tranquileta ( el que és poder mirar tios, que dic poder mirar, fixar-te en tios perquè no en tens cap al cap i ara els veus a TOOOTS wuuuuu XD). De fet aquest post és per a rehivindicar una cosa que no entenc i no entendré mai. Puc entendre que vagis a comprar regals de reis. Que triis un rellotge i no hi hagi el model i diguis…doncs aquest altre. Puc entendre que vulguis regalar uns pantalons i no hi hagi els de color negre i diguis doncs els de color marró perquè també en porta així. Puc entendre que vulguis regalar un llibre i que triis un qualsevol. El que no puc entendre és que em demanin un número 42 d’unes sabates per a regalar a algú i com que no les tens es quedin el 43. Si faig el 42 és el 42. simplement. únicament. ja està. no em facis el peu més gran o no me’l facis més petit, perquè total, faig el 42 i les hauré de tornar i no m’hauràs regalat res aleshores. Encara més, a sobre m’hauré desilusionat caxo, perquè quan vagi a canviar unes sabates que m’encanten però que em van grans o petites, i em vulgui comprar el meu número, em diràn que NO el tenen! que m’has regalat? una decepció. gràcies. això es un bon nadal!
PD: és com si ets del Barça i com que no tenen samarretes del Barça te la compren del Madrid
PD2: és com quan el noi que t’agrada et diu que ets encantadora, però que no vol sortir amb tú
PD3: és com menjar sopa amb forquilla
PD4: A veure, manifest per a tots els que estàn a punt de comprar regals de reis: regaleu contents i sense foradar la butxaca, però per favor: no feu el que no voldrieu que us fessiu. No compreu una cosa que no anirà als demés. I punt.

Deixa un comentari

