pensaments

* dance to the underground- radio 4 *

A vegades em perdo en el sentiment de la melanconia. No. No et necessito. No et vull. Ja no t’estimo. Perquè sóc una persona lliure, que no depèn de ningú, que encara no ha trobat la persona adecuada. Simplement això. No hi ha res més. Sols records. Records del dia que tremolavem els dos junts, records del so del mòbil que sonava cada dia 2 o 3 cops, records dels teus llavis dolços, records que em fan somriure, però que no haurien d’entristir…perquè aquests records els pot tenir qualsevol altre persona. No són específics meus, i no tenen un individu que els faci…perquè algú altre vindrà que també els crearà en la meva ment…altre cop.
No vull melanconies, no vull pensar en tendresa i associar-la a tú, no vull creure que només tú em podries donar el que jo busco, perquè no és cert, i a vegades ho oblidem…potser és cruel el que escric, però no s’allunya de la veritat…i si mires al voltant veus com hi ha un munt de persones, que darrere tenen vides, plenes, buides, amb aspiracions, sense aspiracions, interessants, no interessants,que potser tindràn el que tu busques, que potser no…que potser buscaràn el que tu tens, que potser no…


2 responses to “pensaments

  • anouke

    Aix… és veritat, de tan en tan la melanconia et dóna una bona “òstia” però acabes superant-la poquet a poquet fins que la deixes de banda o fins que algú altre t’hi fa pensar😛
    Els records poden fer mal però són el que formen la teva i la meva vida, allò que queda després de tot. I el millor és que en pots tenir de tothom i amb tothom ^^

  • Anonymous

    tens raó…

    *LiLiTH*

Deixa un comentari

