Coses que no tornaré a fer

*everything you want-vertical horizon*

Mai més aniré a que em tirin les cartes i punt. Mai m’havia gastat els meus 15 euros de paga setmanal d’una manera tan estúpida de fet, encara…que pensant-ho bé, no va estar malament: dues hores asseguda sense sabates en una alfombra desconeguda, d’una casa desconeguda i amb una dona desconeguda. I encens. I espelmetes. I música relaxant. I una veu francesa sensual.
Com pagar per veure una obra de teatre. El que sí que li he de reconeixer a la bona dona és el seu do d’observació, tot i que, per dir-me el que em va dir de cert no calia fixar-se gaire: “estàs molt estressada i esgotada. Necessites parar i descansar”. No em diguis! qualsevol persona que arriba tard a casa d’ella perquè ve de la universitat perquè ha de fer 6 treballs i a més du les ulleres negres que porto jo sota els ulls, segurament que necessita dormir almenys 3 dies seguits! però…alucinant, de veure-ho sense conèixer-me eh. Oh! i sorpresa! com ella va dir, en algunes coses potser pot equivocar-se, per una mala interpretació o perquè ja està ofuscada de tanta concentració. Total, dues preguntes i la pregunta amorosa errònia. És com jugar al loto ràpid això. L’únic que la bona dona té un factor de sort i és que si es compleix el que diu sempre creuràs en ella, si no es compleix pensaràs que és perquè no has aplicat bé el que ella et va recomanar. Conclusió: si algú sap l’adressa d’alguna escola de tarotistes, que m’ho digui. Pasta fàcil i 100% credibilitat sense necessitat de credencials. què més vols?


3 responses to “Coses que no tornaré a fer

  • Mar

    A mi em van dir k havia tingut bones i males experiencies en l’amor ¬¬ (amb 21 anys, ki no?) i que em casaria am un company de carrera…jajaja. El temps dira!!!!

  • anouke

    Nah… millor gastar els diners en massatges que, com a mínim, sí que arreglen “alguna cosa”.

  • LuLu

    wala en serio, si et passa em dones l’adreça perquè no sé quina carrera fas tú però a periodisme trobar algun noi que sigui maco i estigui lliure com que costa! ja m’agradaria que a mi m’ho diguéssin això! sobretot si em diuen el nom d’alguns que…mm😄

Deixa un comentari

