entre diari i diari

La razón y el sentimiento no son opuestos sino complementarios. Los sentimientos són la inteligencia instantánea.

Ahir llegia el meu diari, bé…un dels molts que tinc per casa, 6 o 7 llibretes que em mostren el pas del temps. Veia com he canviat i com la vida passa, i com caus mil vegades i et fas el mateix trau, però te’l cures de diferents maneres…algunes te’l tapes amb una gasa i intentes no mirar, d’altres t’hi poses mercromina i cou, però cicatritza, d’altres deixes que algú ho faci per tú.

Canvio el format, canvien els continguts extres del blog. Ara trobareu més links, les coses que llegeixo, les coses que m’han anat canviant al llarg d’aquest any, les persones que m’han marcat alguns moments de la meva vida, les cançons que estàn començant a fer que me’n plantegi una altra =)
una abraçada i gràcies per llegir-me!


Deixa un comentari

