casualitats

you don’t know how has been life meeting someone like you….

potser bojeria però una cosa segur…la tranquilitat va tornar altre cop dins meu…acompanyada de tristesa, però també de coneixement, d’entendre que no era jo el problema, que les circumstàncies poden jugar males passades…que no era el moment…que el temps no és del tot relatiu per a segons quines coses, que la mort fa mal a tothom, i segueix canviant a les persones que seguim vives, que les casualitats poden forjar el teu present i futur…que et vaig conèixer en el moment equivocat…i que per això no pot ser…que t’estimo…que m’agrada estar amb tú, i m’encanta la teva presència…que…que trobaré algú altre, ho sé, però que sé que amb tú ja hagués estat bé =) Que volia recordar…les teves dents… el teu somriure, i els teus cabells. Que em contenía una abrassada, allà, en aquella entrada fosca, mentre plorava al mateix ritme que la pluja, i et sentia al meu costat…però sabia que no voldria tenir el tacte dels teus braços mentre pensava que sería l’últim cop que segurament els palparia…La foscor em va ajudar…va ajudar a que els meus fantasmes es diluïsin per a amagar-se entre ella i així poder marxar girant l’esquena, amb un sec adeu, i sense fer-te un petó o llençar-me als teus braços com hagués volgut…i la foscor em va acompanyar fins l’estació on vaig agafar el tren que em duría lluny de tú per a sempre…encara penso que potser ens tornem a trobar algún dia…un dia que sigui el moment, i potser aleshores podem descobrir un món amb nosaltres dos de protagonistes…però sé que si això passa, algún cop, serà d’aquí molt, i que és difícil…perquè som joves, perquè estem canviant, perquè les casualitats no poden omplir sempre les nostres vides…i perquè ja vem ser una casualitat…i és difícil tornar a ser-ho.


One response to “casualitats

  • misspablo

    HOLA!!! Que tal?!?! Soc la teva cosina… la que esta vivin a Japo!🙂 Estic molt be pero tinc moltes ganas de anar a Espana.
    Pues… Ja se que ha sigut un any bastant dificil, oi. M’ha agradaria si puguesi venir per esta amb la familia… pero, bueno, menys mal que us veure molt aviat. Cuidat molt i fins ara, noia!
    p.s. Check out my blog at misspablo.blogspot.com!

Deixa un comentari

