uni

AAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaGH! dessestressed time! si! sóc a la uni i em queden 10 minuts per a anar a Radio osigui que…ordinador, mp3, conectamos i…Mmmh! Night of the dancing flame ( Roisin Murphy) genial, bon inici de saxo i un rollo que no sé perquè em recorda a la pel·licula de Dumbo…si si, Dumbo, en l’escena que està borratxo i es veuen els elefants roses aquells…una escena, que la veritat, em feia bastanta por de petita. Tourist ( Athlete) melancolia dolça…sense tú no sóc res, voldria explicar-te milions de coses…aix! com entendreix…però canvio…ara no em vull deprimir, i no vull montar un sidral de llagrimons a l’aula d’informàtica, a veure que trobaré…mmm…ui! oh my gosh! ( basement Jaxx) animada! oh! i ping! es conecta algú al msn. Parlaré una miqueta, el poc temps que em queda. cause i taste soo sweeeeet, oh my goosh yeah yeahhh! ai em truquen marxo! fins després!


Deixa un comentari

